På lördagar firar vi med ett glas av det billigaste vinet!

Jag älskar att vara spontan! Det är ett ord som lite står i centrum om man skulle beskriva min personlighet. Gårdagskvällen blev just det. Spontan. Från början var det tänkt att jag och min fina vän lovisa skulle gå ut på en romantisk middag med bio därefter. Mycket mysigt tänkte jag. Hoppar upp på cykeln och trampar igång de första tröga hjulsnurren när "Desperado" plötsligt skriker igång från min mobiltelefon. Ett samtal senare styr vi cyklen mot Mc.D, köper en QP som färdkost och fortsätter mot en härlig, trevlig, spontan vinkväll! Kul!

Nu är det söndag, dessa otroligt tråkiga dagar! Jag känner mig sjuk, snurrig, äcklig och degig. Nu ska jag få tummen ur röven och plugga lite! Något som jag ahde tänkt börjat med redan i fredags. Vad är mitt problem? Hoppas ni känner igen er winelovers!

P.S. Jag har tyvärr inga bilder. Tack för mig, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0