18.41 - Mycket klädsamt



Jag är helt kär i den här klänningen! Vacker som en dag . Skulle gärna skrida graciöst ner för storgatan på balen i den.

Nog om det. Det här är kul, mycket kul faktiskt! Jag ligger kvar på en enda unik besökare! (Dvs jag själv). Jag sitter här och knappar in inlägg efter inlägg, känner mig som värsta modebloggaren på kanal 5 och den enda som läser är ju jag. Hahaha! Jag läser såklart inlägget innan jag postar det. Viktigt att dubbelkolla! Sen klickar jag in på bloggen den vanliga vägen bara för att få läsa det som en riktig besökare. Tro mig, känslan är helt annorlunda! Nog om det, jag ska göra bloggen officiell när layouten är på plats. Då kommer även bilder tagna av moi!

En annan rolig sak, Jag har fått världens mördarfinne på kinden, precis under ögat. Den är gigantisk, illröd och går inte att sminka över. Den växer inåt och går inte att klämma! Klädsamt? Mycket!



Kommentarer
Postat av: mli

jo, den var fin :)

2010-10-18 @ 15:33:45
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0